ahoj

Zvolené téma neobsahuje zatím 2žádnou odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel Štěpán Petřivý Štěpán Petřivý a poslední změna proběhla před 11 měsíců.

• Autor

Strategie BERSI 2.0 byla nyní zveřejněna.

BERSI 2.0

Ahoj Obchodníku,

Sám vím, jak těžké je najít na internetu obchodní strategii, která je opravdu zisková. Proto jsem se rozhodl vytvořit si svoji.

Všechny zkušenosti, které jsem vyčetl v knihách všude možně, ale hlavně i praxí jsem nyní využil a spojil je v jeden geniální nástroj, který jsem poté za pomoci programátora přenesl do Meta Trader 4 a pomáhá mi vydělat tisíce korun denně. Nyní jsem se rozhodl ji s pár lidmi sdíet.

Pokračování zde…

http://BERSIstrategy.com

• #2705 Odpověď

Jeden z vydařených obchodů 🙂

• #2712 Odpověď

Petra

15 minutové patří mezi moje nejoblíbenější, už se moc těším na novou strategii!! 😀 Snad jí zveřejníte co nejdříve 😛

• #2713 Odpověď

Hana

Přidávám se k Petře, taky už se moc těším 😀

• #2716 Odpověď

Honza S

Koukam sem kazdou chvili jestli se tu uz neobjevila.

• #2724 Odpověď

Ahoj, momentálně jsem se rozhodl testovat ji pouze s absolventy kurzu, který nabízím vpravo společně s knihou zdarma.

Až uvidím výsledky od více lidí, určitě se rád podělím.

ŠP

• #2726 Odpověď

Jan

Ahoj, doufám že nevadí že tykám, chtěl bych se zeptat jak se mohu stát absolventem kurzu? s obchodováním opcí se teprve seznamuji, takže si myslím, že by to pro mě bylo velice přínosné. A na jakém principu tvůj kurz funguje? Děkuju za odpověď

• #2749 Odpověď

Tak strategie už je venku!

• #2762 Odpověď

STRATEGIE BERSI ZDE: STRATEGIE BINÁRNÍ OPCE BERSI

• #2773 Odpověď

Pavel

Skvělý! Mrknu na ni 😉

• #3176 Odpověď

Erik Gono

dobrý den jak muzu strategi ziskat? dik

• #3230 Odpověď

Pozor! Připravujeme možnost získat strategii úplně zdarma…

• #3830 Odpověď

Gazda Norman

Už se těším na strategii BERSI 2.0 tolik jsem o ní slyšel 😀 😀 tak uvidíme co umí no…. do pár dní jí získám a pak to rozjedu

• #4242 Odpověď